Жаңа бағдарлама Дүниежүзі тарихы 5 сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар 2018-2019 жыл

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныптарына арналған

«Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша

ұзақ мерзімді жоспар

  • 5-сынып:
Бөлім Тақырыптар, мазмұны Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
1- тоқсан
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге дейін Алғашқы адам қалай пайда болды 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған 5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;

5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады 5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;

5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;

5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру

1 В бөлімі –

Өзен алқаптары өркениеттері

 

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

1 С бөлімі –

Ежелгі Египет

Неліктен Египет «қара жер» деп аталған 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды 5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді

 

5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатхана ларымен пирамидаларын сипаттау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

2 — тоқсан
2 А бөлімі –

Қос дөңгелекті арбалар және империялар

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті

 

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

 

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Орта Азия империялары қаншалықты қуатты болды

 

 

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.3.1.1 — ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2 В бөлімі –

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды

 

5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Ежелгі сауда орталығы ретіндегі  Үндістаннің рөлі қаншалықты маңызды болды 5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау
3 -тоқсан
3 А бөлімі –

Ежелгі Қытай

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді

 

 

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми ашулары бүгінгі күнге дейін жетті 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3 В бөлімі –

Ежелгі Грекия

Ежелгі Грекия өркениеті  бастауын қайдан алады 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды 5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Ежелгі Спарта  Афинадан несінем  ерекшеленді

 

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

3 С бөлімі –

Ежелгі Грекия мәдениеті

 

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
Ежелгі Грекия  өнері қандай болды 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

 

4 — тоқсан

4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

 

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

 

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды 5.1.2.2 –  ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау

4В бөлімі –

Дәуірлер төғысындағы Рим

 

 

І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды

 

5.3.2.2 — басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  түсіндіру

5.2.1.1  – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

IV – V ғасырларда Рим империясы қалай өзгерді 5.3.2.2 — басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  түсіндіру

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

 

 

5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудыңрөлін сипаттау

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *