Жаңа бағдарлама Дүние жүзі тарихы 5 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2018-2019 жыл

 

Дүние жүзі тарихы 5-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат

Бөлімдері Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқу мақсаттары
1-тоқсан (8 сағат)
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін (3 сағат)
1 Алғашқы адам қалай пайда болды

 

1 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

2 Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған 1 5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;

5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

3 Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады БЖБ №1 1 5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;

5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;

5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру

4

 

 

1 В бөлімі –

Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды 1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5 Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз

БЖБ №2

1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

 

6 1 С бөлімі –

Ежелгі Египет тарихы

 

 

 

ТЖБ № 1

Күні: _______

Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

7 Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз

Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді

1 5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

8 Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді

БЖБ №3

1 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2-тоқсан (8 сағат)
2 А бөлімі Қос дөңгелекті арбалар және империялар (4 сағат)
9 Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

10 Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

11 Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды 1 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

12 Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма

БЖБ №4

1 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.3.1.1 — ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2 В бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі (4 сағат)
13  

 

 

ТЖБ № 2

Күні: _______

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті 1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

14 Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді 1 5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

15 Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды

БЖБ №5

1 5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

 

16 Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3-тоқсан (11 сағат)
3 Абөлімі Ежелгі Қытай (3 сағат)
17 Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті 1 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
18 Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді 1 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
19 Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды

БЖБ №6

1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3 В бөлімі – ЕжелгіГрекия (4 сағат)
20 Крит-микендік мәдениет туралымифтерне айтады 1 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
21 Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды 1 5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

22 Ежелгі Спарта  Афинадан несімен  ерекшеленді 1 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

23 Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады

БЖБ №7

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

3 С бөлімі – Ежелгі Грекия мәдениеті (4 сағат)
24  

 

ТЖБ № 3

Күні: _______

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті 1 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
25 Ежелгі Грекия өнерінде мифтер  қандай көрініс тапқан 1 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
26 Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті

БЖБ №8

1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

 5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

27 Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті 1 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
4-тоқсан (7 сағат)
4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі (3 сағат)
28 Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

29 Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан 1 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

30 Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды

БЖБ №9

1 5.1.2.2 –  ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау

4В бөлімі – Рим дәуірлер тоғысында (4 сағат)
31  

 

ТЖБ № 4

Күні: _______

Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді

 

1 5.3.2.2 — басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  түсіндіру

5.2.1.1  – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

32 Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

БЖБ №10

1 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

 

33 Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау

34 Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *