Жаңа бағдарлама Дүние жүзі тарихы 5 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2018-2019 жыл

 Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

 

Бөлімдері Тақырыптар Сағат саны Оқу мақсаттары
1-тоқсан (9 с.)
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін Алғашқы адам қалай пайда болды 1 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған 1 5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;

5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады 1 5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;

5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;

5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру

1 В бөлімі –

Өзен алқаптары өркениеттері

 

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды 1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз 1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

1 С бөлімі –

Ежелгі Египет тарихы

Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз 1 5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді 1 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді

 

1 5.2.1.2 – тотемизм,  анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатхана ларымен пирамидаларын сипаттау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

2-тоқсан (8 с.)
2 А бөлімі –

Қос дөңгелекті арбалар және империялар

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды 1 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма 1 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

5.3.1.1 — ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

2 В бөлімі –

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті 1 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді 1 5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды 1 5.4.1.3 –  ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау
3-тоқсан (10 с.)
3 А бөлімі –

Ежелгі Қытай

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті 1 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді 1 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3 В бөлімі –

Ежелгі Грекия

Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады 1 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды 1 5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Ежелгі Спарта  Афинадан несінем  ерекшеленді

 

1 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады 1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау;

3 С бөлімі –

Ежелгі Грекия мәдениеті

 

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті 1 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
Ежелгі Грекия өнерінде мифтер  қандай көрініс тапқан 1 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті 1 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

4-тоқсан (7 с.)
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

 

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан 1 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды 1 5.1.2.2 –  ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау

4В бөлімі –

Рим дәуірлер тоғысында

4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

 

Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді

 

1 5.3.2.2 — басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  түсіндіру

5.2.1.1  – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру

5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

 

 

1 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудыңрөлін сипаттау

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

 

1 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін  талдау

  Қорытынды қайталау 1 Жыл бойында өтілгенді қайталау
Барлығы жылына 34 ж

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *