Жаңа бағдарлама Дүние жүзі тарихы 7 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2018-2019 жыл

Дүние жүзі тарихы 7-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат

 

Бөлімдер Тақырыптыр Сағат саны Мерзімі Оқу мақсаттары
1-тоқсан (8 сағат)
1 А бөлімі — Рим империясының құлауы (3 сағат)
1 Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады

 

1 6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

2 Рим империясы Шығыста неліктен сақталды 1 6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу
3 Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді

Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті

БЖБ №1

1 6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

 

1В бөлімі – Феодализм (3 сағат)
4 Феодалдық экономика ерекшеліктері неде

 

 

1 6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың  ерекшеліктерін сипаттау;

6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

5 Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан 6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

6 Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді БЖБ №2 1 6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

1С бөлімі – Ислам тарихы (2 сағат)
7 ТЖБ № 1

Күні: _______

Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды 1 6.3.2.5 – ортағасырлық  шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру
8 Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің «алтын ғасыры» деп атайды

БЖБ №3

1 6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің  әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын  бағалау

2-тоқсан (8 сағат)
2А бөлімі Крест жорықтары (2 сағат)
9 Неліктен еуропалық христиан-католиктер ислам мемлекеттеріне крест жорықтарын ұйымдастырды 1 6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
10 Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті

БЖБ №4

1 6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің  әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

2В бөлімі Моңғолдар (2 сағат)
11 Неліктен монғолдар өз жауларын тез бағындыра алды 1 6.3.2.5 – ортағасырлық  шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау
12 Моңғолдар мен жаулап алынған халықтар бірін-бірі қаншалықты өзгертті

БЖБ №5

1 6.3.2.5– ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

 

2С бөлімі – XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам (4 сағат)
13  

 

ТЖБ № 2

Күні: _______

«Қара індет» не себепті  жылдам таралды 1 6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру
14 «Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті 1 6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;
15 «Қара індет» Еуропаны қалай өзгертті

БЖБ №6

1 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
16 Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде 1 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
3-тоқсан (10 сағат)
3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен Шығыс (6 сағат)
17 XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды 1 6.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

 

 

18 XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды 6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

6.3.1.6 – «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы»  ұғымдарын түсіндіру

19 Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма 1 6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат;
20 Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма 1 6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі елбилеушілерінің қызметін салыстыру
21 Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады 1 6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
22 Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады

БЖБ №7

1 6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру
3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру (4 сағат)
23  

 

 

ТЖБ № 3

Күні: _______

Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды 1 6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру
Теңіз саяхаттарына қытай мен еуропалық билеушілердің көзқарастары қандай болды

 

1 6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;

6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

24
25 Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды

БЖБ №8

1 6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;

6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

26 Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды 1 6.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)
4-тоқсан (8 сағат)
4А бөлімі – Қайта Өрлеу дәуірі (4 сағат)
27 1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді 1 6.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;

6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;

28 1300-1500 жылдар аралығында Еуропадағы өнер қалай және неліктен өзгерді 1 6.2.2.4 –  Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
29 Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) 1 6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау

 

30 Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) БЖБ №9 6.2.2.4  Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
4В бөлімі Реформация (2 сағат)
31 Мартин Лютердің  Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті 1 6.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;

 

32 Мартин Лютердің  Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті БЖБ №10 1  6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру
4С бөлімі Ғылыми революция (4 сағат)
33 Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды 1 6.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау;
34 Жердің Күнді айналатыны туралы Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды 1 6.2.4.1 — адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

БЖБ

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *