Жаңа бағдарлама Информатика 6 сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар 2018-2019 жыл

Негізгі орта білім беру деңгейінің 6-сыныптарына арналған

«Информатика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар

 

6-сынып:

 

Бөлімдер Тақырыптар, мазмұны Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:
1-тоқсан
Компьютерлік жүйелер мен желілер Эргономика ұғымы 6.4.1.1 — эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде және тиімді болу үшін);
Есептеуіш техникасының даму тарихы 6.1.1.1 — есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу;
Компьютердің қызметі 6.1.1.2 — компьютердің негізгі құрылғыларының  өзара әрекетін  түсіндіру;

6.1.2.1 — операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту;

Сымсыз желілер 6.1.3.1 — сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру.
2-тоқсан
Ақпаратты ұсыну Ақпаратты тасымалдау 6.2.1.3 — ақпаратты беруші және қабылдаушы  арналарына мысал келтіру;
Ақпаратты шифрлеу 6.2.1.1 — мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау;
Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну 6.2.1.2 — компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру.
Компьютерлік  графика Векторлық бейнелерді құру 6.2.2.2 — векторлық кескіндерді құру және өңдеу;
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру 6.2.2.3 —  растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.
3-тоқсан
Компьютерлік ойындарды жасау Ойынның идеясын анықтау 6.3.2.1 — есептің шешімін кезеңмен талдау;

6.3.2.2 — блок – схема түріндегі алгоритмді   ұсыну;

Ойынның сценарийін жасау 6.3.2.2 — блок – схема түріндегі алгоритмді   ұсыну;
Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу 6.3.2.1 — есептің шешімін кезеңмен талдау.
Компьютерлік ойынды құру

 

Сценарийді жүзеге асыру 6.3.1.1 — ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;

6.3.3.1 — программа ортасында қателерді табу және жөндеу;

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу 6.3.1.1 — ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;
Ойынның бастапқы бетін құру 6.3.1.1 — ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;

 

Жасалған жобаны жақсарту 6.3.1.1 — ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;

6.3.3.1 —  программа ортасында қателерді табу және жөндеу.

4-тоқсан
Мәтіндік құжатпен жұмыс Сілтемелер 6.2.2.1 — сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме);
Гиперсілтемелер 6.2.2.1 — сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме);

6.4.2.1 — авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.2 — авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу;

Мазмұны 6.2.2.1 — сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме);
Ойынға арналған құжатты дайындау 6.4.2.1 —  сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме);

6.4.2.1 — авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.2 — авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *