Жаңа бағдарлама Қазақ әдебиеті 5 сынып T1 КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2018-2019 жыл

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

5-сынып

жылына 68 с, аптасына 2 c.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны Оқу мақсаты Cағат саны
1-тоқсан 18 сағат
1. Таза, мінсіз асыл сөз «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу. (5.Т/Ж3)
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу (5.А/И1.)
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (А/И3)
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Керқұла атты Кендебай» ертегісінің маңызы кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2. );
«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (Т/Ж1)
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу.

А/И1 Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу

«Қобыланды батыр» жыры. Әйелдер бейнесі Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу

Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

«Қобыланды батыр» жыры. Тұлпарлар бейнесі Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу

А/И1.Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.

«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту
«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту
«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер және шынайы өмір< Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2)

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5.Б/С2)

  «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (5.А/И3)
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Асан атаға хат Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға  хат, өлең жазу (5.А/И4)
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Туған жерің – Жерұйығың шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау  (5.Б/С1)
2-тоқсан 14 сағат
2. Тәрбиенің қайнар бұлағы Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Не жетім?< А/И1.Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».  Сейітқұл – еңбек адамы әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.Б/С1)

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту. (5.Т/Ж4 )

 

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.)

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( Б/С2.);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.Б/С3.)

Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1).
Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.(5.А/И1)
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу. (5.Т/Ж3.)
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың  үлгісі Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1);

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау.(5.А/И3)

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға  хат, өлең жазу (5.А/И4).
3-тоқсан 20 сағат
3.  Адамгершілік —  асыл қасиет Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5 Т/Ж2)
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2)
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау  (5 Т/Ж1)
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу  (5 Т/Ж3)
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға  хат, өлең жазу

(5 А/И4)

Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)
Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

(5. Т/Ж1)

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (5. А/И3)

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу (5. Т/Ж3);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5. Б/С2)

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. Т/Ж1)

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1)
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту (5. Т/Ж4);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(Т/Ж1

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу(5. Т/Ж3);

әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу(5. А/И1)

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. А/И2);

оқырманның рухани дүниесіне  шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу(5. Б/С4)

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)
  Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу (Т/Ж3)

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(А/И2)
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы    суреттеулерді табу. (А/И1)

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе  жазу. (Б/С3)

Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2)

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман Оқырманның рухани дүниесіне  шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (Б/С4)
4-тоқсан 16 сағат
4. Отбасы құндылықтары Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Танысу әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2)
Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала».Уәде

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып  бағалау(Б/С2)

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт
Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту (Т/Ж4)
Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала». Сағыныш

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын  ашу(5. Т/Ж3);

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау(5. А/И3)

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (5.Б/С3)

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Келіңдер, ертегі айтып берейін әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (5.Т/Ж1)
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?».  Әжеге барайық< әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.)
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту ( 5.Т/Ж4.);

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4.).

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем! шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. (5.Б/С1.)
  Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжені аңсау көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту ( 5.Т/Ж4.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.).

  Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (Т/Ж1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (А/И2)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу (А/И1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.  (А/И1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі  

Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3)

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *